przewidywany termin wysyłki: ?
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 730 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ciężar [kg] | 0,158 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001433726 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0067 VEMO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
022906265C, 06A906262BB, 06A906262CJ, 06C902265M, 06C906265L, 06C906265M, 07C906262AR, 1K0998262A, 1K0998262R, 22906265C, 6A906262BB, 6A906262CJ, 6C906265L, 6C906265M, 6L0906262, 7C906262AR
022906265C, 06A906262BB, 06A906262CJ, 06C906265L, 06C906265M, 07C906262AR, 1K0998262A, 1K0998262R, 22906265C, 6A906262BB, 6A906262CJ, 6C906265L, 6C906265M, 6L0906262, 7C906262AR
022906265C, 06A906262BB, 06A906262CJ, 06C902265M, 06C906265L, 06C906265M, 07C906262AR, 1K0998262R, 1K0998262A, 22906265C, 6A906262BB, 6L0906262
022906265C, 06A906262BB, 06A906262CJ, 06C906265L, 06C906265M, 07C906262AR, 1K0998262A, 1K0998262R, 22906265C, 6A906262BB, 6A906262CJ, 6C906265L, 6C906265M, 6L0906262, 7C906262AR
| AUDI | 022 906 265 C | |
| AUDI | 06A 906 262 BB | |
| AUDI | 06A 906 262 CJ | |
| AUDI | 06C 902 265 M | |
| AUDI | 06C 906 265 L | |
| AUDI | 06C 906 265 M | |
| AUDI | 07C 906 262 AR | |
| AUDI | 1K0 998 262 R | |
| AUDI | 1K0998262A | |
| AUDI | 22 906 265 C | |
| AUDI | 6A 906 262 BB | |
| AUDI | 6L0 906 262 | |
| SEAT | 022 906 265 C | |
| SEAT | 06A 906 262 BB | |
| SEAT | 06A 906 262 CJ | |
| SEAT | 06C 906 265 L | |
| SEAT | 06C 906 265 M | |
| SEAT | 07C 906 262 AR | |
| SEAT | 1K0 998 262 A | |
| SEAT | 1K0 998 262 R | |
| SEAT | 22906265C | |
| SEAT | 6A 906 262 BB | |
| SEAT | 6A9 062 62C J | |
| SEAT | 6C906265L | |
| SEAT | 6C906265M | |
| SEAT | 6L0 906 262 | |
| SEAT | 7C9 062 62A R | |
| SKODA | 022 906 265 C | |
| SKODA | 06A 906 262 BB | |
| SKODA | 06A 906 262 CJ | |
| SKODA | 06C 906 265 L | |
| SKODA | 06C 906 265 M | |
| SKODA | 07C 906 262 AR | |
| SKODA | 1K0 998 262 A | |
| SKODA | 1K0 998 262 R | |
| SKODA | 22906265C | |
| SKODA | 6A 906 262 BB | |
| SKODA | 6A9 062 62C J | |
| SKODA | 6C906265L | |
| SKODA | 6C906265M | |
| SKODA | 6L0 906 262 | |
| SKODA | 7C9 062 62A R | |
| VOLKSWAGEN | 022 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BB | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CJ | |
| VOLKSWAGEN | 06C 902 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 L | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AR | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 R | |
| VOLKSWAGEN | 22906265C | |
| VOLKSWAGEN | 6A 906 262 BB | |
| VOLKSWAGEN | 6A9 062 62C J | |
| VOLKSWAGEN | 6C906265L | |
| VOLKSWAGEN | 6C906265M | |
| VOLKSWAGEN | 6L0 906 262 | |
| VOLKSWAGEN | 7C9 062 62A R | |
| VAG | 022 906 265 C | |
| VAG | 06A 906 262 BB | |
| VAG | 06A 906 262 CJ | |
| VAG | 06C 902 265 M | |
| VAG | 06C 906 265 L | |
| VAG | 06C 906 265 M | |
| VAG | 07C 906 262 AR | |
| VAG | 1K0 906 262 A | |
| VAG | 1K0 998 262 A | |
| VAG | 1K0 998 262 R | |
| VAG | 6A 906 262 BB | |
| VAG | 6A 906 262 CJ | |
| VAG | 6C 902 265 M | |
| VAG | 6C 906 265 L | |
| VAG | 6C 906 265 M | |
| VAG | 6L0 906 262 | |
| VAG | 7C 906 262 AR |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0067 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0067 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.