Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V46-09-0001 vemo

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V46-09-0001 VEMO

    Ocena:
numer części:

V46-09-0001

producent:

VEMO

Szerokość [mm] 54,05
Długość [mm] 54,05
Tryb pracy elektryczny
Wysokość [mm] 180
Ciężar [kg] 0,658
Ciśnienie [bar] 4
Rodzaj paliwa olej napędowy
nr EAN 4046001368394
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V46-09-0001 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: GAZ SOBOL, RENAULT ESPACE III, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LAGUNA I, LAGUNA II, MASTER II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.9D/2.1D/2.2D 09.97-

Pompa paliwa, EXPERT KITS + V46-09-0001 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa paliwa, EXPERT KITS + V46-09-0001 producenta VEMO

RENAULT

7700426361, 8200056568, 8200369432, 8200639432

SUZUKI

1510068DB1, 1510068DB1LCP

numery OEM:
RENAULT      77 00 426 361
RENAULT      82 00 056 568
RENAULT      82 00 369 432
RENAULT      82 00 639 432
RENAULT      8200639432
SUZUKI      15100-68DB1
SUZUKI      15100-68DB1-LCP
VOLKSWAGEN      12E 611 349

Zastosowanie Pompa paliwa, EXPERT KITS + V46-09-0001 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.