Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.4 16V (EA0D, EA1H, EA0W, EA10) (1999.03-2003.08) 95km » 0219-01-00705 4max
wybrany samochód: 
Renault Megane I Cabriolet (ea0/1_) 1.4 16v (ea0d, Ea1h, Ea0w, Ea10) (1999.03-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-00705 4MAX

0219-01-00705 Tłumik układu wydechowego, środkowy 4MAX
77.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

0219-01-00705

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-00705 4MAX

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FIAT CINQUECENTO 0.7/0.9 07.91-07.99
numery OEM:
FIAT      7689125
FIAT      7697378
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-00705 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.