Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Daihatsu CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 D (G101) (1987.03-1992.12) 37km » C91029ABE abe
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade Iii (g100, G101, G102) 1.0 D (g101) (1987.03-1992.12) 37km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C91029ABE ABE

C91029ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C91029ABE
99.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C91029ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
System hamulcowyBendix
Ilość połączeń4
Rozmiar gwintu 12x M10x1
Rozmiar gwintu 22x M12x1
Długość 1 [mm]34,5
Długość 2 [mm]115,5
nr EAN5900427245952
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C91029ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: NISSAN KUBISTAR RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-2.0 08.97-
numery OEM:
NISSAN      4601 000 QAL
RENAULT      77 01 205 407
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C91029ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.