Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSI 4WD (E75A) (1992.11-1996.08) 137km » CZH1367 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 2.0 Glsi 4wd (e75a) (1992.11-1996.08) 137km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1367 ABE

CZH1367 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1367
Zacisk hamulcowy CZH1367
277.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1367

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
sparowany numer artykułuCZH1366
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
sparowany numer artykułuCZH1366

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1367 ABE

pasuje do: VW PASSAT B6, PASSAT B7/KOMBI, TIGUAN 1.4-3.6 03.05-07.18
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0615404B
VOLKSWAGEN      3C0615404H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1367 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1367 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.