Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5810-04-042390P blic

Silnik wycieraczek 5810-04-042390P BLIC

5810-04-042390P Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-04-042390P
Silnik wycieraczek 5810-04-042390P
5810-04-042390P
blic 5810-04-042390P Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 5810-04-042390P blic
248.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

5810-04-042390P

producent:

BLIC

Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 4
Strona zabudowy z przodu
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-04-042390P BLIC

Silnik wycieraczek przód pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 04.02-01.09

Silnik wycieraczek 5810-04-042390P ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Silnik wycieraczek 5810-04-042390P producenta BLIC

OPEL

01273071, 01273086, 1273071, 1273086

numery OEM:
OPEL      01 273 071
OPEL      01 273 086
OPEL      12 73 071
OPEL      12 73 086
VAUXHALL      93171543
VAUXHALL      93185526
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-04-042390P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.