Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ wydechowy » elementy montażowe » pojedyncze części montażowe » śruby, nakrętki » Nakrętka, kolektor wydechowy, 258-030 bosal international n.v.

Nakrętka, kolektor wydechowy 258-030 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

258-030 Nakrętka, kolektor wydechowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.
bosal 258-030
Nakrętka, kolektor wydechowy 258-030
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 20 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
powyżej 5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

258-030

Wymiar gwintu M10 x 1,5
DIN / ISO DIN 980 V/8 Cu
nr EAN 3351642580304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Nakrętka, kolektor wydechowy 258-030 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Część montażowa układu wydechowego (nakrętka, M10x1,5, 10szt..) pasuje do: OPEL OMEGA A, SENATOR B 2.5/3.0 03.87-03.94
numery OEM:
AUDI      N10209007
CITROËN      6936E1
CITROËN      ZC9615934U
FIAT      7565744
FIAT      82434500
FORD      1061984
FORD      1517653
FORD      1595283
FORD      1595949
FORD      1652467
FORD      6142896
FORD      6969204
FORD      7287257
OPEL      2064344
OPEL      2064347
OPEL      2066218
OPEL      854976
PEUGEOT      693553
PEUGEOT      6936E1
ROVER      NV110051
SEAT      4D0098010L
SEAT      N10209007
SKODA      109609390
SKODA      N10209007
VOLVO      8698426
VOLVO      949279
VOLKSWAGEN      4D0098010L
VOLKSWAGEN      N10209007
LAND ROVER      AFU2778
zamienniki:
440033
brak
QUINTON
30 90 1554
SWAG Autoteile GmbH

Zastosowanie Nakrętka, kolektor wydechowy 258-030 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Nakrętka, kolektor wydechowy 258-030 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

2020-09-09
 5/5
OK
2020-09-09
 5/5
W porządku
2020-09-09
 5/5
Śruby mają spłaszczoną powierzchnię przy końcu gwintu. Zakładam że po to aby się same nie odkręcały jednak montaż i późniejszy demontaż tych śrub w tak trudno dostępnym miejscu to porażka. Zostawiłem stare, oryginalne śruby lekko się odkręcały i lekko zakręcają a skoro po latach nic się nie luzowało to po co sobie komplikować życie