
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| nr EAN | 4047024267206 |

| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. od | 200009 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| nr EAN | 4047026300642 |

| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Kod silnika | DW8 |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759376713 |

| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| Rok prod. od | 200211 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505977 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14*1.25 |
| Rozmiar klucza | 20MM |
| nr EAN | 5012759990360 |

| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | 14X125-48 DEG |
| Ilość czopów | 2 |
| nr EAN | 5012759992890 |

| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050600757 |

| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Norma emisji spalin | Euro 3 (D3) |
| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 1920.8S |
| nr EAN | 4027816312017 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Kod silnika | WJZ (DW8) |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | zielony |
| Gwint zewn. [mm] | M 14x1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Rozmiar klucza | 19 |
| dla numeru OE | 1338.78 |
| dla numeru OE | 9618572580 |

| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Rok prod. do | 200211 |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Kod silnika | WJY (DW8B) |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 95,5 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326912006 |

| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| TECDOC-Nr silnika | 15310 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939402 |

| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| kod | DW8 / WJZ |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Opór [Ohm] | 110 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| dla numeru OE | 5918 93 |
| dla numeru OE | 9616806280 |

| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650022113 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 3531650023462 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 3341 AKE.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 3341 AKE produkowanego od 1998.07 do roku 2005.10
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 70 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1998.07 do roku 2005.10, i mocy silnika 70 KM
.