
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| nr EAN | 3165142953458 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| nr EAN | 3165143638279 |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759465905 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| nr EAN | 5012759497173 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523513 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759514009 |

| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Numer silnika od | 17G23741 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Opór [Ohm] | 970 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300163735 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opornikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | 54 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Możliwość obciążania dla 12V | 10/20A |
| Obciążenie indukcyjne [A] | 10 |
| Obciążenie indukcyjne [A] | 20 |
| Obciążenie pojemnościowe [A] | 10 |
| Obciążenie pojemnościowe [A] | 20 |
| Obciążenie omowe [A] | 10 |
| Obciążenie omowe [A] | 20 |
| Ilość biegunów | 5 |
| Schemat połączeń | W2 |
| Funkcja przełączania | Zestyk przełączny |
| ID wykonania wtyczki | C1 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Funkcja przekaźnika | Zestaw komfortowy |
| nr EAN | 4082300576092 |

| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Numer silnika do | 17G23740 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |

| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| TECDOC-Nr silnika | 14924 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |

| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 970 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540005 |

| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Kod silnika | Y22DTR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540050 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VECTRA C (Z02) 2.2 DTI 16V (F69) produkowanego od 2002.04 do roku 2004.12
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 117 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VECTRA C (Z02) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2002.04 do roku 2004.12, i mocy silnika 117 KM
.