Przestrzegać danych technicznych | ||
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 76 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 68,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 3/4" - 16 UNF | |
Ciężar [kg] | 0,240 | |
dla numeru OE | 90915-YZZJ1 | |
nr EAN | 5050063321098 |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Długość [mm] | 307,5 | |
Szerokość [mm] | 155,0 | |
Wysokość [mm] | 41,5 | |
Ciężar [kg] | 0,360 | |
nr EAN | 5050063322309 |
Rok prod. od | 199601 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Rodzaj filtra | Filtr przeciwpyłkowy | |
Długość [mm] | 202,5 | |
Długość [mm] | 205 | |
Szerokość [mm] | 143,0 | |
Szerokość [mm] | 147,0 | |
Wysokość [mm] | 20 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Ciężar [kg] | 0,148 | |
nr EAN | 5050063325096 |
Rok prod. do | 199601 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Jednostka ilości | Komplet | |
Długość 1 [mm] | 530 | |
Długość 2 [mm] | 450 | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 3165143613931 |
Rok prod. do | 199601 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: kompresor klimatyzacji | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Ilość żeber | 5 | |
Długość [mm] | 1100 | |
nr EAN | 3165141069648 |
Rok prod. do | 199601 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego | |
Ilość żeber | 3 | |
Długość [mm] | 760 | |
nr EAN | 3165141045284 |
Rok prod. do | 199601 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Długość [mm] | 308 | |
Szerokość [mm] | 156 | |
Wysokość [mm] | 42,5 | |
nr EAN | 3165141082579 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 72 | |
Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF-2B | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Średnica 1 [mm] | 53 | |
nr EAN | 3165141046687 |
Rok prod. do | 199601 | |
Odstęp elektrod | 0,8 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 | |
Kąt dokręcenia [stopień] | 90 | |
Gwint zewn. [mm] | 14 | |
Skok gwintu [mm] | 1,25 | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Rozmiar klucza | 16 | |
Położenie elektrod [mm] | 4 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4047024115699 |
Rok prod. do | 199601 | |
Rodzaj paliwa | CNG/LPG | |
Wymienić po km | 30000 | |
Odstęp elektrod | 0,7 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 | |
Kąt dokręcenia [stopień] | 90 | |
Gwint zewn. [mm] | 14 | |
Skok gwintu [mm] | 1,25 | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Rozmiar klucza | 16 | |
Położenie elektrod [mm] | 4 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4047024277670 |
Rok prod. do | 199601 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Długość 1 [mm] | 530 | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe | |
nr EAN | 4047024328341 |
Rok prod. do | 199601 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Długość 1 [mm] | 450 | |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe | |
nr EAN | 4047024328310 |
Rok prod. do | 199601 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Ilość żeber | 5 | |
Długość [mm] | 1025 | |
nr EAN | 4047025476713 |
Rok prod. do | 199601 | |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 71,5 | |
Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Średnica 1 [mm] | 53 | |
nr EAN | 4047025914710 |
Kod silnika | 3S-FE, 3S-GE | |
Pojemność napełnienia [l] | 4,1 | |
Olej | Olej syntetyczny | |
Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� superse | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 | |
Klasa lepkości SAE | 0W-30 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.51 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229,51 | |
Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 | |
Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 | |
Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 | |
Specyfikacja | API Gasoline SN |
Kod silnika | 3S-FE, 3S-GE | |
Pojemność napełnienia [l] | 4,1 | |
Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede | |
Olej | Olej syntetyczny | |
Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 | |
Klasa lepkości SAE | 0W-40 | |
Specyfikacja | API Gasoline SN |
Kod silnika | 3S-FE, 3S-GE | |
Pojemność napełnienia [l] | 4,1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 | |
Olej | Olej mineralny | |
Klasa lepkości SAE | 15W-40 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 | |
Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 | |
Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 | |
Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 | |
Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B | |
Specyfikacja | API Gasoline SN |
Kod silnika | 3S-FE, 3S-GE | |
Pojemność napełnienia [l] | 4,1 | |
Olej | Olej syntetyczny | |
Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 | |
Klasa lepkości SAE | 5W-30 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229,51 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.51 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229.52 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB 229,52 | |
Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 | |
Specyfikacja | API Gasoline SN Plus |
Wymagana ilość | 4 | |
Odstęp elektrod | 0,8 | |
Technika połączeń | SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 16 mm | |
Jakość/Klasa | Pt GE | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | RC8PYP | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 8,65 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,45 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,45 | |
Opór od [kOhm] | 6 | |
Opór do [kOhm] | 15 | |
Wysięg [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 5010874519152 |
Wymagana ilość | 4 | |
Rodzaj paliwa | gaz płynny (LPG) | |
alternatywnie | ||
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 20000 | |
Odstęp elektrod | 1,6 | |
Technika połączeń | SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 16 mm | |
Jakość/Klasa | Nickel GE | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 4 elektrody masowe | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | RC8QMC | |
Położenie elektrod [mm] | 5 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 8,85 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 | |
Opór od [kOhm] | 3 | |
Opór do [kOhm] | 9 | |
Wysięg [mm] | 3,5 | |
nr EAN | 4044197747825 |
Wymagana ilość | 4 | |
alternatywnie | ||
Odstęp elektrod | 0,75 | |
Technika połączeń | SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 16 mm | |
Jakość/Klasa | Ti Poly-V | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | CET12P | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 8,85 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 | |
Opór od [kOhm] | 3 | |
Opór do [kOhm] | 10 | |
Wysięg [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 4044197906925 |
alternatywnie | ||
Odstęp elektrod | 1 | |
Technika połączeń | SAE | |
Wymiar gwintu | M14x1.25 | |
Rozmiar klucza | 16 mm | |
Jakość/Klasa | Pt GE | |
Rodzaj połączenia | Pudełko | |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa | |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki | |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa | |
Długość gwintu [mm] | 19 | |
Techniczny numer informacyjny | RC8WYPB4 | |
Położenie elektrod [mm] | 3 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 | |
Długość opakowania [cm] | 9,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 2,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 2,1 | |
Opór od [kOhm] | 3 | |
Opór do [kOhm] | 10 | |
Wysięg [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 0037551009572 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego | |
Ciężar [kg] | 0,047 | |
Ilość żeber | 3 | |
Długość [mm] | 760 | |
nr EAN | 4010858481568 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: kompresor klimatyzacji | |
Ciężar [kg] | 0,085 | |
Ilość żeber | 5 | |
Długość [mm] | 1100 | |
nr EAN | 4010858482206 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Ciężar [kg] | 0,091 | |
Ilość żeber | 5 | |
Długość [mm] | 1000 | |
nr EAN | 4010858482152 |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
Masa [g] | 146 | |
nr EAN | 8809002447071 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Długość [mm] | 500 | |
Długość [cal] | 20 | |
Masa [g] | 166 | |
nr EAN | 8809002447101 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Długość [mm] | 530 | |
Długość [cal] | 21 | |
Masa [g] | 183 | |
nr EAN | 8809002447118 |
Strona zabudowy | po stronie pasażera | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 450 | |
Długość [cal] | 18 | |
Masa [g] | 247 | |
nr EAN | 4975793524322 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
nie dla wersji dla kraju | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 500 | |
Długość [cal] | 20 | |
Masa [g] | 264 | |
nr EAN | 4975793524261 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | |
Wersja na kraj | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 500 | |
Długość [cal] | 20 | |
Masa [g] | 264 | |
nr EAN | 4975793524346 |
Strona zabudowy | po stronie kierowcy | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nie dla wersji dla kraju | Wielka Brytania | |
Długość [mm] | 525 | |
Długość [cal] | 21 | |
Masa [g] | 273 | |
nr EAN | 4975793524278 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 24 | |
Grubość [mm] | 2 | |
Kształt | Wersja A | |
Materiał | VF (włókno wulkanizowane) | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Kolor | czerwony | |
Pojemność [litr] | 1 | |
Specyfikacja | Suffix A | |
Specyfikacja | MAN 339 Z1 | |
Specyfikacja | MB 236.6 | |
Specyfikacja | MB 236.2 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C186-A | |
Specyfikacja | MB 236.7 | |
Specyfikacja | MB 236.1 | |
Specyfikacja | MB 236.5 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C166-H | |
Specyfikacja | MAN 339 V1 | |
Specyfikacja | Allison C3/C4 | |
Specyfikacja | Dexron II D | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C185-A | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C138-CJ | |
Ciężar [kg] | 0,93 | |
dla numeru OE | 000 989 92 03 | |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816089711 |
Wymagana ilość | 4 | |
Kolor | czerwony | |
Pojemność [litr] | 5 | |
Specyfikacja | Suffix A | |
Specyfikacja | MAN 339 Z1 | |
Specyfikacja | MB 236.6 | |
Specyfikacja | MB 236.2 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C186-A | |
Specyfikacja | MB 236.7 | |
Specyfikacja | MB 236.1 | |
Specyfikacja | MB 236.5 | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C166-H | |
Specyfikacja | MAN 339 V1 | |
Specyfikacja | Allison C3/C4 | |
Specyfikacja | Dexron II D | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C185-A | |
Specyfikacja | Ford WSS-M2C138-CJ | |
Ciężar [kg] | 4,88 | |
Rodzaj skrzyni biegów | przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym | |
Rodzaj skrzyni biegów | do automatycznej skrzyni biegów | |
dla numeru OE | 000 989 92 03 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816300175 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Rodzaj filtra | filtr cząstek stałych | |
Długość [mm] | 232 | |
Szerokość [mm] | 149 | |
Wysokość [mm] | 20 | |
nr EAN | 5904608901347 |
Rok prod. do | 199704 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Długość [mm] | 308 | |
Szerokość [mm] | 156 | |
Wysokość [mm] | 42,5 | |
nr EAN | 5904608001467 |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Długość [mm] | 312 | |
Szerokość [mm] | 150 | |
Wysokość [mm] | 46 | |
nr EAN | 5904608001849 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Materiał | Poliester | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Kolor | czarny | |
Ilość żeber | 5 | |
Szerokość [mm] | 17,8 | |
Długość [mm] | 1103 | |
nr EAN | 5414465355318 |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: alternator | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez klimatyzacji | |
Materiał | Poliester | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Kolor | czarny | |
Ilość żeber | 5 | |
Szerokość [mm] | 17,8 | |
Długość [mm] | 1030 | |
nr EAN | 5414465355264 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Rodzaj filtra | Filtr przeciwpyłkowy | |
Długość [mm] | 150 | |
Szerokość [mm] | 213 | |
Wysokość [mm] | 20 | |
nr EAN | 4030776027679 |
Rok prod. do | 199704 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Długość [mm] | 310 | |
Szerokość [mm] | 156 | |
Wysokość [mm] | 43 | |
nr EAN | 4030776011067 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 63 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
Wysokość [mm] | 74 | |
nr EAN | 4030776033465 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Długość [mm] | 75 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 3/4 - 16UNF | |
Kolor | czarny | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | J9131003 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | J9131002 | |
nr EAN | 4029416014063 |
Rok prod. do | 199411 | |
Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
Wysokość [mm] | 41 | |
Długość całkowita [mm] | 308,5 | |
Szerokość [mm] | 156 | |
nr EAN | 4009026013960 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
Rodzaj filtra | filtr cząstek stałych | |
Długość [mm] | 512 | |
Szerokość [mm] | 105 | |
Wysokość [mm] | 20 | |
nr EAN | 4009026505731 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Średnica [mm] | 65,2 | |
Wysokość [mm] | 71 | |
Gwintowana złączka | 3/4"-16UNF-2B | |
Średnica 2 [mm] | 61,5 | |
Średnica 3 [mm] | 54,9 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 16 | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 4 | |
nr EAN | 4009026601969 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów transaxle | |
Numer skrzyni biegów | 5/1 | |
Klasa lepkości wg SAE | 75W-90 | |
Specyfikacja wg API | GL-4+ | |
Dopuszczenie przez producenta | Ford ESD-M2C 175-A | |
Zalecenie producenta oleju | VW 501 50 (G50) | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 08 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Numer skrzyni biegów | 4/1 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów transaxle | |
Dopuszczenie przez producenta | Allison C4 | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron III G | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron III H | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron TASA A | |
Dopuszczenie przez producenta | Ford Mercon | |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ L1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ V1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MAN 339 Typ Z1 | |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 236.1 | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 03D | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 04D | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 14A | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF TE-ML 17C | |
Dopuszczenie przez producenta | ZF ZF004926 | |
Zalecenie producenta oleju | Allison TES 389 | |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar TO-2 | |
Zalecenie producenta oleju | Ford ESP-M2C 166-H | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.6 | |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97341 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 02F | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 09 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11B | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14B | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów transaxle | |
Numer skrzyni biegów | 4/1 | |
Specyfikacja wg JASO | 1-A | |
Dopuszczenie przez producenta | Allison C4 | |
Dopuszczenie przez producenta | Dexron III H | |
Dopuszczenie przez producenta | Ford Mercon V | |
Dopuszczenie przez producenta | Honda ATFZ1 excl CVT | |
Dopuszczenie przez producenta | Hyundai SP-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Hyundai SP-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Kia SP-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Kia SP-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Mazda ATF M-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Mazda ATF M-V | |
Dopuszczenie przez producenta | Mitsubishi SP-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Mitsubishi SP-III | |
Dopuszczenie przez producenta | Nissan AT-Matic D | |
Dopuszczenie przez producenta | Nissan AT-Matic J | |
Dopuszczenie przez producenta | Nissan AT-Matic K | |
Dopuszczenie przez producenta | Toyota Type T-II | |
Dopuszczenie przez producenta | Toyota Type T-IV | |
Zalecenie producenta oleju | Allison TES 295 | |
Zalecenie producenta oleju | BMW 7045 E | |
Zalecenie producenta oleju | BMW 8072 B | |
Zalecenie producenta oleju | BMW LA 2634 | |
Zalecenie producenta oleju | BMW LT 71141 | |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar TO-2 | |
Zalecenie producenta oleju | Chrysler ATF +3 | |
Zalecenie producenta oleju | Chrysler ATF +4 | |
Zalecenie producenta oleju | Daimler NAG-1 | |
Zalecenie producenta oleju | JWS 3309 AisinWarner | |
Zalecenie producenta oleju | MAN 339 Typ V1 | |
Zalecenie producenta oleju | MAN 339 Typ Z1 | |
Zalecenie producenta oleju | MAN 339 Typ Z2 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.10 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.11 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.2 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.5 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.6 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.7 | |
Zalecenie producenta oleju | MB 236.9 | |
Zalecenie producenta oleju | Subaru ATF | |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97340 | |
Zalecenie producenta oleju | Volvo 97341 | |
Zalecenie producenta oleju | VW G 052 162 | |
Zalecenie producenta oleju | VW G 052 990 | |
Zalecenie producenta oleju | VW G 055 025 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 02F | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 03D | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 04D | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 05L | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 09 | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 11B | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14A | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 14B | |
Zalecenie producenta oleju | ZF TE-ML 17C | |
Pojedyncze części, patrz: lista części |