
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 34 |
| obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
| Średnica przegubu [mm] | 86 |
| Długość [mm] | 85,5 |
| Średnica przegubu trójbieżnego (Tripode) [mm] | 43,21 |
| otwór Ø [mm] | 10,5 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 104 |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064368212 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przegub napędowy do Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI produkowanego od 2011.10 do roku 2017.01
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 177 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przegub napędowy do Audi A5 kabriolet (8F7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przegub napędowy do Audi A5 kabriolet (8F7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2011.10 do roku 2017.01, i mocy silnika 177 KM
.