simering wału Volkswagen EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI (2006.03-2015.08) 200km
Kod silnika | BPY, BWA | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 48 | |
Wysokość 1 [mm] | 10 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960282071 | |
Status produktu: Normalny
Kod silnika | BPY, BWA | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 | |
Wysokość 1 [mm] | 15,7 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
nr EAN | 3358960186331 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | wlot | |
Strona zabudowy | wlot | |
Wersja | GEARB. JLW | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 | |
Wysokość 1 [mm] | 7 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960120809 | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 46 | |
Wysokość 1 [mm] | 6 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
nr EAN | 3358960281524 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20732 | |
TECDOC-Nr silnika | 20795 | |
TECDOC-Nr silnika | 22172 | |
TECDOC-Nr silnika | 20797 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20732 | |
TECDOC-Nr silnika | 20797 | |
TECDOC-Nr silnika | 20795 | |
TECDOC-Nr silnika | 22172 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Przestrzegaj informacji montażowych | | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
Grubość [mm] | 10,0 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
uwzględnić informację serwisową | | |
nr EAN | 4027816382386 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
Wymagana ilość | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wysokość [mm] | 10,00 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20795 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20797 | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 22172 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
TECDOC-Nr silnika | 20732 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Szerokość [mm] | 8 | |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 18541 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 18883 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
Status produktu: Normalny
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 22172 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20795 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20797 | |
--------------- | | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | |
TECDOC-Nr silnika | 20732 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika | |
Status produktu: Normalny
kod | BPY | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
kod | BWA | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Status produktu: Normalny
kod | BPY | |
Strona zabudowy | z przodu | |
kod | BWA | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału Volkswagen EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI. W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI
produkowanego od 2006.03 do roku 2015.08
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Volkswagen EOS (1F7, 1F8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Volkswagen EOS (1F7, 1F8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen
z rocznika od 2006.03 do roku 2015.08, i mocy silnika 200 KM.