
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 39 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| TECDOC-Nr silnika | 28573 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 39 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C-ELYSEE (DD_) 1.6 VTi 115 (DDNFP0, DDNFP6, DDNFP9).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C-ELYSEE (DD_) 1.6 VTi 115 (DDNFP0, DDNFP6, DDNFP9) produkowanego od 2012.11
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 115 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C-ELYSEE (DD_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C-ELYSEE (DD_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2012.11, i mocy silnika 115 KM
.