Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FYB) (2005.09-???) 125km
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 1.8 16v (re6fyb) (2005.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FYB) (2005.09-???) 125km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]40
Średnica zewnętrzna 1 [mm]55
Wysokość 1 [mm]7
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN3358960281517
Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna 1 [mm]36
Średnica zewnętrzna 1 [mm]50
Wysokość 1 [mm]7
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowySilnik
nr EAN3358960154576
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyStrona wylotowa
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]36
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Strona zabudowyStrona doprowadzająca
Średnica wewnętrzna [mm]39
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuASW
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz tuleją montażową
Przestrzegaj informacji montażowych
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika19822
TECDOC-Nr silnika19822
TECDOC-Nr silnika19822
TECDOC-Nr silnika19822
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
Strona zabudowyGłowica silnika
TECDOC-Nr silnika19822
TECDOC-Nr silnika19822
TECDOC-Nr silnika19822
TECDOC-Nr silnika19822
MateriałPTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm]39
średnica zewnętrzna [mm]50
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FYB).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FYB) produkowanego od 2005.09

Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C5 II Break (RE_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Citroën C5 II Break (RE_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2005.09, i mocy silnika 125 KM

.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.