
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 39 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 46 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Rodzaj zaworu | dla zaworów dolotowych |
| Ilość zębów | 48 |
| Sterowanie silnika | Pasek rozrządu |
| dla numeru OE | 04E 109 088 P |
| nr EAN | 4047753348832 |

| Tryb pracy | elektryczny |

| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| TECDOC-Nr silnika | 28099 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 36 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 46 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
| Strona zabudowy | Strona wylotowa |
| Materiał korpusu | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Materiał uszczelnienia | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |

| Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
| nr EAN | 4046001985614 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) 1.4 TGI CNG.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) 1.4 TGI CNG produkowanego od 2015.06 do roku 2020.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2015.06 do roku 2020.09, i mocy silnika 110 KM
.