
| dla numeru OE | 89467-F4040 |
| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 475 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Masa [g] | 96 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Ciężar brutto [g] | 124 |
| dla numeru OE | 89467-F4040 |
| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 475 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Masa [g] | 96 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Ciężar brutto [g] | 124 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda DOX-0649 DENSO
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
89467-02140, 89467-02150, 89467-02190, 89467-02240, 89467-02260, 89467-07060, 89467-0E260, 89467-0R100, 89467-0R120, 89467-0R130, 89467-12290, 89467-12320, 89467-12350, 89467-33210, 89467-42170, 89467-42190, 89467-48300, 89467-F4040, 89467-K0030, 89467-K0060
| TOYOTA | 89467-02140 | |
| TOYOTA | 89467-02150 | |
| TOYOTA | 89467-02190 | |
| TOYOTA | 89467-02240 | |
| TOYOTA | 89467-02260 | |
| TOYOTA | 89467-07060 | |
| TOYOTA | 89467-0E260 | |
| TOYOTA | 89467-0R100 | |
| TOYOTA | 89467-0R120 | |
| TOYOTA | 89467-0R130 | |
| TOYOTA | 89467-12290 | |
| TOYOTA | 89467-12320 | |
| TOYOTA | 89467-12350 | |
| TOYOTA | 89467-33210 | |
| TOYOTA | 89467-42170 | |
| TOYOTA | 89467-42190 | |
| TOYOTA | 89467-48300 | |
| TOYOTA | 89467-F4040 | |
| TOYOTA | 89467-K0030 | |
| TOYOTA | 89467-K0060 |
Zastosowanie Sonda lambda DOX-0649 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda DOX-0649 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.