- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
- Opinie
Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 170643 FEBI BILSTEIN
Wspornik zawieszenia silnika przód L pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40; FORD C-MAX II, FOCUS III, GRAND C-MAX, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TRANSIT CONNECT 1.5-1.6D 01.05-
numery OEM:
FORD | | 1 684 926 |
VOLVO | | 31277444 |
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie Poduszka silnika 170643 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Poduszka silnika 170643 FEBI BILSTEIN:
Krzysztof, Czerwonak
2020-03-09
Kolejny raz kupiłem części febi i wszystko jest jak należy
Waldemar, Marzęcice
2019-12-27
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Zadworna
2022-02-15
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Norbert, Wrocław
2021-01-19
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Warszawa
2020-08-23
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
KAZIMIERZ, ŚWIECIE
2023-11-21
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Świecie
2020-11-01
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2022-09-08
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zawsze kupuję części febi i nigdy nie miałem z nimi problemów
Mariusz, Frampol
2023-02-12
ok
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Grabów nad Prosną
2019-10-20
Najlepsza cena 11107 febi jaką widziałem polecam
nie do końca precyzyjne wykonanie. utrudniony montaż poduszki .
Mariusz, NADMA
2021-02-11
zgodny z oczekiwaniami
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2023-05-14
Pasuje idealnie do Opel Meriva 1.6 Z16XEP 105KM z 2007r. Środek gumy miękki i elastyczny - czy taki powinien być? Zobaczymy jak się będzie sprawował w eksploatacji