Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 168D knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D KNECHT

HX 168D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 168D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D
HX 168D
knecht HX 168D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
70.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72440124

numer części:

HX 168D

producent:

KNECHT

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 68
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Długość całkowita [mm] 215,55
Szerokość [mm] 197
Ilość otworów 21
nr EAN 4009026968956
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, A8 D3 1.8-4.2D 01.97-08.11

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D producenta KNECHT

AUDI

01J301463A, 01J301517B, 01J301519L

numery OEM:
AUDI      01J301463A
AUDI      01J301517B
AUDI      01J301519L
VAG      01J301463A
VAG      01J301517B
VAG      01J301519L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 168D KNECHT:

Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.