Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD (2008.05-2011.12) 280km » 6031674 kraft automotive
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 Xwd (2008.05-2011.12) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6031674 KRAFT AUTOMOTIVE

    Ocena:
numer części:

6031674

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowyATE
Średnica [mm]52
System hamulcowyAte
Numer seryjnyK6031674
nr EAN5901159273022
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6031674 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
OPEL      5 42 231
OPEL      5 42 232
OPEL      5 42 251
OPEL      542231
OPEL      542232
OPEL      542250
OPEL      542251
OPEL      5542049
OPEL      5542050
OPEL      90297765
OPEL      90297766
OPEL      90487042
OPEL      90487043
OPEL      93173143
OPEL      93173145
OPEL      96193090
CHEVROLET      5 42 250
CHEVROLET      93173143
CHEVROLET      93173145
CHEVROLET      96193089
DAEWOO      96193089
DAEWOO      96193090
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 6031674 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.