Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C3 / C3 ORIGIN III (SX) 1.2 VTi 82 (2016.07-???) 82km » 55.1206 lauber
wybrany samochód: 
Citroën C3 / C3 Origin Iii (sx) 1.2 Vti 82 (2016.07-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1206 LAUBER

55.1206 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1206
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1206
55.1206
672.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1206

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]125
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]125
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Typ pompypompa łopatkowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1206 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, FIAT DUCATO 2.3D/3.0CNG/3.0D 05.06-
numery OEM:
IVECO      500060047
IVECO      500060048
IVECO      504243641
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1206 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1206 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.