Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) FE 340-26 (1982.08-1992.07) 78km » 55.6021 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Platforma / Podwozie (24_) Fe 340-26 (1982.08-1992.07) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6021 LAUBER

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.6021

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]100
Ciśnienie robocze [bar]100
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]126
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ciśnienie [bar]100
Ciśnienie robocze [bar]100
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]126
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6021 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN C4, C4 I, C5 II, C5 III, PEUGEOT 206, 207, 307, 407 1.6-2.2D 11.03-
numery OEM:
CITROËN      4007.EZ
CITROËN      4007CZ
CITROËN      4007EA
CITROËN      4007GX
CITROËN      4007ZR
CITROËN      96 823 516 80
CITROËN      9654713280
CITROËN      9656405380
CITROËN      9658419280
PEUGEOT      4007.ZR
PEUGEOT      4007CZ
PEUGEOT      4007EA
PEUGEOT      4007EZ
PEUGEOT      4007GX
PEUGEOT      96 823 516 80
PEUGEOT      9654713280
PEUGEOT      9656405380
PEUGEOT      9658419280

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6021 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6021 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.