Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.3 EL,GL (C11A) (1986.06-1988.04) 67km » 77.2982 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.3 El,gl (c11a) (1986.06-1988.04) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2982 LAUBER

187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

77.2982

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12,7
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321325573
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12,7
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321325573
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2982 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3 1.6-2.2D 04.02-02.15
numery OEM:
OPEL      5 42 023
OPEL      93172170
SAAB      93172170
VAUXHALL      93 172 170
zamienniki:
LC7621
brak
DELPHI
82-1804
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2982 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.