Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY III Platforma / podwozie 29 L 14 (AHRA11C1B1, AHRA14C1B1, AHRA64C1B1) (2005.11-2006.04) 136km » 77.3935 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 29 L 14 (ahra11c1b1, Ahra14c1b1, Ahra64c1b1) (2005.11-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3935 LAUBER

136.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3935

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja1 rok gwarancji
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321562961
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja1 rok gwarancji
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321562961
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3935 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: JEEP CHEROKEE 2.4-3.7 09.01-01.08
numery OEM:
CHRYSLER      5093279AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3935 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.