Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 2-t Platforma / podwozie (B901, B902) 208 D (901.311, 901.312, 901.321, 902.311, 902.312,... (1995.01-2000.04) 79km » 77.5577 lauber
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 2-t Platforma / Podwozie (b901, B902) 208 D (901.311, 901.312, 901.321, 902.311, 902.312,... (1995.01-2000.04) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5577 LAUBER

77.5577 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5577
Zacisk hamulcowy 77.5577
200.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

77.5577

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
System hamulcowyADVICS
Średnica tłoka [mm]60
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
System hamulcowyADVICS
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5577 LAUBER

Koszt kaucji: 120.54 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LEXUS IS C, IS II, IS III 2.2D/2.5/2.5H 08.05-09.20
numery OEM:
LEXUS      47730-53060
zamienniki:
F 83 343
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5577 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.