Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI (2010.09-2012.08) 163km » 1192 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Amarok (2ha, 2hb, S1b, S6b, S7a, S7b) 2.0 Bitdi (2010.09-2012.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1192 LPR

1192 Pompa hamulcowa LPR
254.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1192, P30190

numer części:

1192

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532103753
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1192 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: ALFA ROMEO 166 LANCIA KAPPA 2.0-3.2 08.94-06.07
numery OEM:
ALFA ROMEO      9948218
ALFA ROMEO      9951103
LANCIA      71740004
LANCIA      77364501
LANCIA      9948218
zamienniki:
M 23 016
brak
BREMBO
FHM1110
brak
FERODO
4001206
brak
GIRLING
H259020.7.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1192 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1192 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.