Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C3 AIRCROSS II 1.2 PureTech MHEV (JGHPY7) (2024-???) 136km » 1269 lpr
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii 1.2 Puretech Mhev (jghpy7) (2024-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1269 LPR

1269 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1269
Pompa hamulcowa 1269
1269
lpr 1269 Pompa hamulcowa
150.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1269, P30011

numer części:

1269

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
System hamulcowyBosch
nr EAN8032532066713
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1269 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III, THALIA I, THALIA II 1.2-2.0 01.91-
numery OEM:
RENAULT      7701205740

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1269 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1269 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.