Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda 626 II (GC) 2.0 D (GC10F1) (1983.01-1987.06) 63km » 1835 lpr
wybrany samochód: 
Mazda 626 Ii (gc) 2.0 D (gc10f1) (1983.01-1987.06) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1835 LPR

1835 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1835
Pompa hamulcowa 1835
129.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1835, P16691

numer części:

1835

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyBendix
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032532023594
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1835 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I, VW CADDY I, GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA II, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, POLO, SAVEIRO I, SCIROCCO 1.0-2.9 08.79-10.02
numery OEM:
SEAT      1H2611019B
VOLKSWAGEN      1H1611019AA
VOLKSWAGEN      1H2611019B
VOLKSWAGEN      357611019

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1835 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1835 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.