Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi Q4 SUV (F4B) 45 e-tron quattro (2021.06-???) 265km » 1922 lpr
wybrany samochód: 
Audi Q4 Suv (f4b) 45 E-tron Quattro (2021.06-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1922 LPR

1922 Pompa hamulcowa LPR
229.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1922, P02730

numer części:

1922

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024461
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1922 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2 VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-05.05
numery OEM:
AUDI      4D0611021
AUDI      4D0611021A
VOLKSWAGEN      4D0611021
VOLKSWAGEN      4D0611021A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1922 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1922 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.