Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dacia LOGAN MCV (KS_) 1.6 MPI 85 (2010.05-???) 84km » 1939 lpr
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv (ks_) 1.6 Mpi 85 (2010.05-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1939 LPR

1939 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1939
Pompa hamulcowa 1939
145.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1939, P07733

numer części:

1939

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBosch
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8032532024621
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1939 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA 1.2-1.9D 04.96-
numery OEM:
FIAT      9948586
FIAT      9949543
FIAT      9949547
FIAT      9949548

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1939 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1939 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.