Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel KADETT E Kombi (T85) 1.5 TD (C15, C35, D15, D35) (1988.07-1991.08) 72km » 1969 lpr
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.5 Td (c15, C35, D15, D35) (1988.07-1991.08) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1969 LPR

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1969, P08330

numer części:

1969

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024928
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1969 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN 1.0-1.8D 08.95-08.03
numery OEM:
FORD      1007618
FORD      1015250
FORD      96FB2140EE
zamienniki:
402314
brak
VALEO
H22978.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1078
brak
FERODO
4006566
brak
GIRLING
822559
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1969 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1969 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.