Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault ESPACE IV (JK0/1_) 2.2 dCi (JK0H) (2002.11-2006.08) 150km » 4591 lpr
wybrany samochód: 
Renault Espace Iv (jk0/1_) 2.2 Dci (jk0h) (2002.11-2006.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4591 LPR

4591 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4591
Cylinderek hamulcowy 4591
4591
lpr 4591 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4591 lpr
Cylinderek hamulcowy 4591 lpr
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4591, C121208

numer części:

4591

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 x 1
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]36
System hamulcowyBendix
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
nr EAN8032532015070
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4591 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-06.12
numery OEM:
RENAULT      7701036386
RENAULT      7701039389
RENAULT      8671020604

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4591 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4591 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.