Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Lancia DELTA I (831_) 2.0 HF Integrale (831AB.024) (1987.10-1991.12) 181km » LRA02808 lucas electrical
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 2.0 Hf Integrale (831ab.024) (1987.10-1991.12) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02808 LUCAS ELECTRICAL

LRA02808 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02808

przewidywany termin wysyłki: ?

:3 szt. wysyłka Wtorek
:3 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02808

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:140
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:62
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+
Długość 2 [mm]:56
Długość 1 [mm]:51
otwór - śr. 1 [mm]:12
Grubość 1 [mm]:61

Status produktu: Normal
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:140
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:62
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+
Długość 2 [mm]:56
Długość 1 [mm]:51
otwór - śr. 1 [mm]:12
Grubość 1 [mm]:61

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02808 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02808 12V 140A OPEL
numery OEM:
FIAT      71746673
FIAT      73501591
OPEL      73501591
SUZUKI      31400-79J00

Zastosowanie Alternator LRA02808 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02808 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.