Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 302004190016 magneti marelli

Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI

302004190016 Wał napędowy MAGNETI MARELLI
345.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TDS0016

numer części:

302004190016

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
nr EAN 8001063860459
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI

Wał napędowy przód L 491mm pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON ST, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI, VW CADDY ALLTRACK 1.4-3.6 02.03-

Wał napędowy 302004190016 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 302004190016 producenta MAGNETI MARELLI

VOLKSWAGEN

1K0407271BJ, 1K0407271BN, 1K0407271EE

SKODA

1K0407271BJ, 1K0407271EE

AUDI

1K0407271BJ, 1K0407271EE

SEAT

1K0407271BJ, 1K0407271EE

numery OEM:
AUDI      1K0407271BJ
AUDI      1K0407271EE
SEAT      1K0407271BJ
SEAT      1K0407271EE
SKODA      1K0407271BJ
SKODA      1K0407271EE
VOLKSWAGEN      1K0407271BJ
VOLKSWAGEN      1K0407271BN
VOLKSWAGEN      1K0407271EE
VAG      1K0407271BJ
VAG      1K0407271BN
VAG      1K0407271EE
VAG      1K0407451DX
VAG      1K0407451TX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 302004190016 MAGNETI MARELLI:

Adam, Warszawa
2023-11-27
 5/5
Półoś już zamontowana. Wszystko super!

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.