Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313003 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313003 MAGNETI MARELLI

313011313003 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313003
Moduł pompy paliwa 313011313003
114.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MAM00003M

numer części:

313011313003

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 85
Tryb pracy elektryczny
Napięcie na wejściu [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar] 3
nr EAN 8001063841649
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313003 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: MERCEDES A (W168), OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, CORSA B, TIGRA 1.0-1.6 03.93-12.07

Moduł pompy paliwa 313011313003 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313003 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

815031, 90541593

numery OEM:
OPEL      815031
OPEL      90541593
CHEVROLET      93285976
zamienniki:
F 000 TE1 054
brak
BOSCH

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313003 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.