Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.3 (BD103) (1980.11-1985.10) 60km » 313011313097 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mazda 323 Ii Hatchback (bd) 1.3 (bd103) (1980.11-1985.10) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313097 MAGNETI MARELLI

313011313097 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
227.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

519700000176, GA2220, MAM00097M

numer części:

313011313097

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]80
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]3,8
nr EAN8001063758206
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313097 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: AUDI A3, A6 C5 SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA III SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FELICIA II VW GOLF IV, LUPO I, PASSAT B5 1.0-3.0 02.93-12.14
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6Q0 919 051F
VOLKSWAGEN      6Q0919051C
VOLKSWAGEN      6Q0919051D
VOLKSWAGEN      6Q0919051G
VOLKSWAGEN      6Q0919051J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313097 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.