
| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1731 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość przewodu [mm] | 1731 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063747989 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355007 MAGNETI MARELLI
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
058906265B, 06A906262AK, 06A906262P, 06B906265C, 06C906265C, 077906262G, 07C906262E, 07C906262F, 1K0998262
030906262A, 06A906262AC, 06A906262AL, 06A906262B, 06A906262Q, 06A906265M, 06C906265, 06C906265A, 06C906265E, 077906262B, 077906262C, 077906265AD, 077906265AE, 078906265AA, 078906265T, 23906262
006A906262P, 021906262C, 30906262
1K0998262
| AUDI | 058 906 265 B | |
| AUDI | 06A 906 262 AK | |
| AUDI | 06A 906 262 P | |
| AUDI | 06B 906 265 C | |
| AUDI | 06C 906 265 C | |
| AUDI | 077 906 262 G | |
| AUDI | 07C 906 262 E | |
| AUDI | 07C 906 262 F | |
| AUDI | 1K0998262 | |
| SEAT | 006A906262P | |
| SEAT | 021 906 262 C | |
| SEAT | 30906262 | |
| SKODA | 1K0 998 262 | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AC | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AL | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 B | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 Q | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 M | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 E | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 262 B | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 262 C | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 265 AD | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 265 AE | |
| VOLKSWAGEN | 078 906 265 AA | |
| VOLKSWAGEN | 078 906 265 T | |
| VOLKSWAGEN | 23906262 |
Zastosowanie Sonda lambda 466016355007 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.