
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 400 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063732756 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355031 MAGNETI MARELLI
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1628HR, 9635978280
1618Z7, 1628CW, 1628HR, 96229974, 96229997
| CITROËN | 1618 Z7 | |
| CITROËN | 1628 CW | |
| CITROËN | 1628HR | |
| CITROËN | 96229974 | |
| CITROËN | 96229997 | |
| PEUGEOT | 1628 HR | |
| PEUGEOT | 9635978280 |
Zastosowanie Sonda lambda 466016355031 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.