Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A72044MT magnum technology

Łożyskowanie, amortyzator A72044MT MAGNUM TECHNOLOGY

A72044MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72044MT
Łożyskowanie, amortyzator A72044MT
A72044MT
magnum A72044MT Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator A72044MT magnum
85.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72044MT

Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Długość opakowania [cm] 27,0
Szerokość opakowania [cm] 13,9
Wysokość opakowania [cm] 11,9
nr EAN 5901655195231
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A72044MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: LEXUS RX, TOYOTA HARRIER, HIGHLANDER / KLUGER, PREVIA II 2.2-3.5 05.97-02.14

Łożyskowanie, amortyzator A72044MT ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Łożyskowanie, amortyzator A72044MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

TOYOTA

487500E010, 4875048040

numery OEM:
TOYOTA      48750-0E010
TOYOTA      48750-48040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A72044MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A72044MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.