Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A75020MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A75020MT MAGNUM TECHNOLOGY

A75020MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A75020MT
Mocowanie amortyzatora A75020MT
A75020MT
magnum A75020MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A75020MT magnum
56.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A75020MT

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5901655150155
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A75020MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: VOLVO V40, SUZUKI KIZASHI, SWIFT III, VITARA 1.3-2.5 07.88-06.15

Mocowanie amortyzatora A75020MT ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Mocowanie amortyzatora A75020MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

SUZUKI

4181060A00, 4181060A01

numery OEM:
SUZUKI      41810-60A00
SUZUKI      41810-60A01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A75020MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A75020MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.