Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » wentylator, sprzęgło wiskotyczne » CFF 507 000P mahle

Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFF 507 000P MAHLE

CFF 507 000P Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CFF 507 000P
Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFF 507 000P
CFF 507 000P
mahle CFF 507 000P Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE ***
2,565.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

376911481, 70820125, 8MV 376 911-481, VISCO

numer części:

CFF 507 000P

producent:

MAHLE

Ograniczenia producenta VISCO
Moc znamionowa [W] 19
Średnica [mm] 650
Liczba łopatek wentylatora 11
Ilość biegunów 6
Rodzaj wtyczki Wtyk płaski
Wersja produced by MAHLE
dla numeru OE 7421983189
nr EAN 4057635059909
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFF 507 000P MAHLE

Sprzęgło wentylatora chłodnicy (z wiatrakiem, 650mm, ilość łopat: 11, ilość pinów: 6) pasuje do: RVI D DTI11-122HH-DTI8-122HS 01.13-

Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFF 507 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFF 507 000P producenta MAHLE

numery OEM:
RENAULT      22 82 82 97
RENAULT      22 82 85 82
RENAULT      74 22 82 85 82
RENAULT      74 85 02 09 92
RENAULT      85 02 09 92
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wentylator, chłodzenie silnika, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFF 507 000P MAHLE w samochodach:

Wentylator i sprzęgło wiskotyczne


Sprzęgło wiskotyczne służy do sterowania pracą wentylatora chłodnicy w momencie, gdy chłodzenie prędkością powietrza (jazda w korku, pokonywanie krótkich dystansów w mieście itp.) jest niewystarczające. Czynnikiem decydującym o momencie załączenia i rozłączenia jest w tym przypadku płyn kinetyczny lub specjalny olej. Pod wpływem temperatury dochodzi do zakleszczenia elementów sprzęgła w wałku prowadzącym. Dzięki temu osadzony na sprzęgle wiatrak zaczyna się obracać.

Jeśli dojdzie do pełnego zakleszczenia, wiatrak obraca się z prędkością obrotową silnika. Tworzy to silny strumień powietrza, który skierowany jest wprost na chłodnicę.

Usterki sprzęgła wiskotycznego nie są tak proste do wychwycenia, jak mogłoby się początkowo wydawać. Przyjrzyjmy się następującym przykładom.

Wentylator uruchamia się wraz ze startem silnika (sprzęgło zakleszczyło się). To, że silnik jest ciągle chłodzony, nie jest wcale tak korzystne. W takiej sytuacji pompa wody jest poważnie obciążona, podobnie jest z układem rozrządu. Kolejny przykład to sytuacja, kiedy sprzęgło nie załącza się wcale. Wiatrak wcale nie chłodzi chłodnicy samochodowej. Możemy się o tym przekonać po rosnącej temperaturze silnika. Pamiętajmy jednak, że jest to też objaw uszkodzenia termostatu. W niektórych modelach za chłodzenie odpowiada wówczas układ klimatyzacji. To utrudnia zaważenie awarii.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.