Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (B/C57C, C579, B/C57U) (1994.08-1998.09) 90km » 82-3009 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.8 (b/c57c, C579, B/c57u) (1994.08-1998.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3009 MAXGEAR

82-3009 Mocowanie, zacisk hamulcowy MAXGEAR

przewidywany termin wysyłki: ?

Poniedziałek:5 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-3009

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
nr EAN5902659722768
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3009 MAXGEAR

MOCOWANIE ZACISKU HAM. AUDI T. A4 1,6-3,0 00-08 LE/PR
numery OEM:
AUDI      8E0 615 425 A
AUDI      8E0 615 425 G
SEAT      8E0 615 425 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3009 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, zacisk hamulcowy 82-3009 MAXGEAR:

Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.