Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion (2008.11-2016.03) 240km » RE-AX-0589 moog
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.0 V6 Tdi 4motion (2008.11-2016.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core RE-AX-0589 MOOG

RE-AX-0589 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog RE-AX-0589
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core RE-AX-0589
RE-AX-0589
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

RE-AX-0589

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]317
Średnica 1 [mm]12
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M12X1
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]45
Szerokość opakowania [cm]5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN4044197273683
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core RE-AX-0589 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 317mm) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I 1.0-Electric 08.97-
numery OEM:
NISSAN      4852100QAG
RENAULT      7701472120
RENAULT      7701473655
DACIA      7701472120

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core RE-AX-0589 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core RE-AX-0589 MOOG:

Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.