Indeks: PSA 476920 Marka: PSA Peugeot Citroen Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy Nazwa: PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L Opis: !!! ORYGINAŁ !!!
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Ilość w opakowaniu = 1 Zamiennik: : 476920 Numer dostawcy: 476920
Parametry:z lewej
Prowadnica
Indeks: PSA 476920 Marka: PSA Peugeot Citroen Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy Nazwa: PROWADNICA LINKI HAMULCA RĘCZNEGO C5 L Opis: !!! ORYGINAŁ !!!
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Ilość w opakowaniu = 1 Zamiennik: : 476920 Numer dostawcy: 476920
Parametry:z lewej
Prowadnica
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie prowadnica linki hamulca ręcznego c5 l 476920 PEUGEOT CITROEN
Mocowanie linki hamulca ręcznego (osłona, strona lewa) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 I/KOMBI, C5 II 1.6D-3.0 03.01-09.08
numery OEM:
CITROËN
476920
PEUGEOT
476920
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie prowadnica linki hamulca ręcznego c5 l 476920 PEUGEOT CITROEN w samochodach:
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.
O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.
Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.
Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.