Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.8 FSI (2010.11-2015.04) 204km » 7.06032.45.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.8 Fsi (2010.11-2015.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.45.0 PIERBURG

7.06032.45.0 Pompa wysokiego ciśnienia PIERBURG
pierburg 7.06032.45.0
627.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7.06032.45.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.45.0 PIERBURG

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B9, A5, Q2, Q3, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TOLEDO IV 1.2-1.4H 04.11-
numery OEM:
AUDI      04E 127 025 A
AUDI      04E 127 025 B
AUDI      04E 127 025 D
SEAT      04E 127 025 A
SEAT      04E 127 025 B
SEAT      04E 127 025 D
SKODA      04E 127 025 A
SKODA      04E 127 025 B
SKODA      04E 127 025 D
VOLKSWAGEN      04E 127 025 A
VOLKSWAGEN      04E 127 025 B
VOLKSWAGEN      04E 127 025 D

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.45.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.45.0 PIERBURG:

Rafał, Straszęcin
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.