Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_) 1.2 (SB0A, SB0F, SB1K, SB2D) (1998.09-???) 58km » 7.07795.64.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii Furgon/hatchback (sb0/1/2_) 1.2 (sb0a, Sb0f, Sb1k, Sb2d) (1998.09-???) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.07795.64.0 PIERBURG

7.07795.64.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.07795.64.0
Pompa paliwa 7.07795.64.0
368.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7.07795.64.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Średnica [mm]39
Ciśnienie [bar]5,3
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [psi]76,9
Liczba połączeń1
Natężenie prądu do [A]10,8
Długość całkowita [mm]130
Napięcie [V]12
Średnica [mm]39
Ciśnienie [bar]5,3
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [psi]76,9
Liczba połączeń1
Natężenie prądu do [A]10,8
Długość całkowita [mm]130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.07795.64.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: FIAT 500X, JEEP RENEGADE 1.3D/1.6D/2.0D 07.14-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51935899
ALFA ROMEO      52051093
ALFA ROMEO      52064355
FIAT      51935899
FIAT      52051093
FIAT      52064355
JEEP      51935899
JEEP      52051093
JEEP      52064355
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 7.07795.64.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.07795.64.0 PIERBURG:

Rafał, Straszęcin
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.