Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Honda ACCORD VIII Kombi (CW) 2.2 i-DTEC (CW3) (2008.07-???) 180km » 7.10103.08.0 pierburg
wybrany samochód: 
Honda Accord Viii Kombi (cw) 2.2 I-dtec (cw3) (2008.07-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10103.08.0 PIERBURG

7.10103.08.0 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) PIERBURG
pierburg 7.10103.08.0
688.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10103.08.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
dla numeru OE2N0 121 599 L
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
dla numeru OE2N0 121 599 L
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10103.08.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: VW CRAFTER 2.0D 09.16-
numery OEM:
AUDI      2N0 121 599 L
SEAT      2N0 121 599 L
SKODA      2N0 121 599 L
VOLKSWAGEN      2N0 121 599 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10103.08.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.10103.08.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.