Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault TWINGO II (CN0_) 1.2 Turbo (CN0C, CN0F) (2007.03-2014.09) 100km » RH01-0002 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Twingo Ii (cn0_) 1.2 Turbo (cn0c, Cn0f) (2007.03-2014.09) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0002 REINHOCH

RH01-0002 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0002
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0002
RH01-0002
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0002

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0002 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A1, A3 SEAT 131, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II 1.0-3.2 06.78-
numery OEM:
AUDI      1J0422811B
SEAT      1J0422811B
SKODA      1J0422811B
VOLKSWAGEN      1J0422811B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0002 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.