Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-0029 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0029 REINHOCH

RH01-0029 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0029
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0029
RH01-0029
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-0029

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]270
Szerokość [mm]80
Wysokość [mm]100
Wymiar gwintuM16x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]270
Szerokość [mm]80
Wysokość [mm]100
Wymiar gwintuM16x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0029 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6 1.9D-Electric 04.03-08.24

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0029 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-0029 producenta REINHOCH

VOLKSWAGEN

7H0422817A, 7H0422817B, 7H0422817C, 7H0422817D

numery OEM:
VOLVO      7H0422817A
VOLKSWAGEN      7H0 422 817 A
VOLKSWAGEN      7H0 422 817 B
VOLKSWAGEN      7H0 422 817 C
VOLKSWAGEN      7H0 422 817 D
zamienniki:
43-0700
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0029 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.