Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD (2003.01-2008.08) 80km » RH01-1007 reinhoch
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 Jtd (2003.01-2008.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1007 REINHOCH

RH01-1007 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1007
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1007
RH01-1007
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-1007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]76
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]76
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1007 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 166, GT LANCIA THESIS 1.6-3.2 02.97-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      9947919
LANCIA      9947919

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.