Części do samochodów motookazja.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-1023 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1023 REINHOCH

RH01-1023 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1023
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1023
RH01-1023
31.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

RH01-1023

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]113
wymagana liczba1
Wymiar gwintuM10
Gwint wewnętrzny [mm]M 14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M 10 x 1,5
Rozmiar gwintu 1M14
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]113
wymagana liczba1
Wymiar gwintuM10
Gwint wewnętrzny [mm]M 14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M 10 x 1,5
Rozmiar gwintu 1M14

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1023 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA 0.9-1.9D 06.05-

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1023 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-1023 producenta REINHOCH

OPEL

1603544

FIAT

77363829

CITROËN

93196541

numery OEM:
CITROËN      93196541
FIAT      77363829
OPEL      1603544
VAUXHALL      93189023

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1023 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.